کد خبر : 4811
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

مدیرعامل سازمان نوسازی تهران :

طی ماه های آینده عملیات اجرایی حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار واحد مسکن در شهر تهران در مناطق مختلف با رویکرد بازآفرینی و نوسازی شهری و ایجاد محلات الگو انجام خواهد شد

طی ماه های آینده عملیات اجرایی حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار واحد مسکن در شهر تهران در مناطق مختلف با رویکرد بازآفرینی و نوسازی شهری و ایجاد محلات الگو انجام خواهد شد
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران معتقد است : بعد از چندین سال ، در دوره فعلی مدیریت شهری سیاست های دولت و شهرداری در حوزه بازآفرینی شهری و تولید مسکن بر هم منطبق شده و محصول این همگرایی ساخت حدود ۱۵۰ هزار واحد مسکن در قالب چندین محله الگو و با هویت ؛ در شهر تهران خواهد بود .

سیدمهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران پیرامون آخرین وضعیت بازآفرینی شهر تهران گفت: بعد از چندین سال در دوره فعلی مدیریت شهری، شاهد همسویی سیاست های بازآفرینی و تولید مسکن در شهر تهران بین شهرداری تهران و دولت هستیم که اثرات خوبی در شهر دارد.

وی افزود: چندین جلسه در شهرداری تهران و نیز جلساتی هم با حضور شهردار پایتخت در وزارت راه‌وشهرسازی با وزیر و معاونان وی برگزار شد که به یک سری نکات مشترک در مورد سیاست های مسکن و بازآفرینی شهر تهران رسیدیم. خروجی آن این شد که در طی ماه های آینده عملیات اجرایی حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار واحد مسکن در شهر تهران در مناطق مختلف با رویکرد بازآفرینی و نوسازی شهری و ایجاد محلات الگو انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به اینکه موضوع خدمات و مساکن در این پروژه ها با هم اجرا می‌شود تا محلات با هویت در شهر تهران ایجاد شود، گفت: تامین خدمات هفت گانه، ایجاد هویت شهری، معماری سبز، نظام محله محوری، استفاده از پساب و انرژی های نو، استفاده از فناوری های نو از ویژگی های این پروژه هاست‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.