کد خبر : 4593
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵

با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی تهران :

جلسه ستاد بازآفرینی منطقه 18 تهران برگزار شد

جلسه ستاد بازآفرینی منطقه 18 تهران برگزار شد
در جلسه ستاد بازآفرینی منطقه 18 شهر تهران که با حضور شهردار و رئیس ستاد بازآفرینی منطقه، مدیرعامل سازمان نوسازی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران، معاون مدیر کل امنیتی و حقوقی استانداری و روسای دستگاه های اجرایی منطقه و مدیران مجموعه ستاد بازآفرینی تشکیل شد، موضوعات و چالش های محدوده های ناکارامد منطقه 18 مورد بحث و بررسی قرارگرفت و هریک از دستگاه ها برنامه های خود را اعلام کردند.

در این جلسه  که به بررسی موضوعات تأمین خدمات و زیر ساخت های بافتهای فرسوده پرداخته شد، نیازهای احصاء شده گزارش شد.

با توجه به کمبود سرانه های آموزشی شهرداری منطقه 18 مساعدت کردند که ضمن تفاهم با سرمایه گذاران، سهم شهرداری از زمین های درشت دانه را به سرانه های آموزشی اختصاص دهد و با توجه به شناسایی 92 تیر معارض و 6 پست برق، مقرر شد لیست تیرهای معارض و پست های برق به شرکت برق ارسال شود تا نسبت به جابجایی اقدام گردد.

همچنین مقرر شد نماینده گان آب و فاضلاب تهران، موضوعات تقسیط بهای انشعابات و اتصال شبکه فاضلاب منطقه 18 به تصفیه خانه فیروز بهرام را در دستور کار خود قرار دهند.

با توجه به موضوعات ثبتی و اوقافی در منطقه 18، مقرر شد کارگروه مشترکی با حضور مدیران ثبت و وقف با شهرداری تشکیل و در خصوص املاک واقع در بافت فرسوده تصمیم گیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.