کد خبر : 4058
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

عضو شورای شهر تهران : نفرآباد در آینده‌ای نزدیک به یک محله الگو در معماری ایرانی اسلامی تبدیل خواهد شد

عضو شورای شهر تهران : نفرآباد در آینده‌ای نزدیک به یک محله الگو در معماری ایرانی اسلامی تبدیل خواهد شد

به گزارش بازآفرینی نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران اقدامات انجام گرفته در بافت فرسوده نفرآباد را از اقدامات مهم شهرداری تهران برشمرد و گفت: در بازدیدی که از طرح‌های خدماتی از جمله پارکینگ، مهد کودک، زائرسرا، مرکز توانمندسازی بانوان داشتیم ، طرح‌های تجاری و مسکونی مورد بررسی قرار گرفت. جعفر شریبانی

به گزارش بازآفرینی نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران اقدامات انجام گرفته در بافت فرسوده نفرآباد را از اقدامات مهم شهرداری تهران برشمرد و گفت: در بازدیدی که از طرح‌های خدماتی از جمله پارکینگ، مهد کودک، زائرسرا، مرکز توانمندسازی بانوان داشتیم ، طرح‌های تجاری و مسکونی مورد بررسی قرار گرفت.
جعفر شریبانی در ادامه افزود: سال‌ها مردم گله‌مند بودند که مسئولان از این منطقه بازدید می‌کردند، اما شاهد اقدامی از آن‌ها نبودند که این اقدام در سه دهه گذشته این محله را به یک محله ناکارآمد تبدیل کرده بود، اما این دوره شاهد به ثمر نشستن وعده‌ها هستیم.
نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران افزود: طبق برنامه زمانبندی ارایه شده از سوی سازمان نوسازی امسال شاهد بهره‌برداری برخی از طرح‌های محله نفرآباد خواهیم بود که از این رو محله مذکور در آینده‌ای نزدیک به یک محله الگو در معماری ایرانی اسلامی تبدیل خواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.