کد خبر : 4431
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

مدیرعامل سازمان نوسازی تهران :

پنج پیمانکار در ۱۴جبهه کاری در پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) مشغول به کار هستند/ صحن امامزاده حسن (ع) تا اربعین امسال به شکل کامل بازآفرینی خواهد شد

پنج پیمانکار در ۱۴جبهه کاری در پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) مشغول به کار هستند/ صحن امامزاده حسن (ع) تا اربعین امسال به شکل کامل بازآفرینی خواهد شد
عملیات اجرایی باغ راه حضرت فاطمه(س) با سرعت در حال انجام است .تأمین بخشی از خدمات مورد نیاز محله در حوزه های فرهنگی-تفریحی و فضای سبز، افزایش کیفیت بصری محیط و ایجاد فضاهای شهری رویداد پذیر از نکات مثبت باغ‌راه حضرت فاطمه (س) است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به اینکه بخشی از صحن امامزاده حسن (ع) برای دهه اول ماه محرم بازآفرینی و آماده شده است، گفت: تا اربعین کل صحن امامزاده تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بازآفرینی ، سیدمهدی‌ هدایت در مورد ویژگی های پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: تأمین بخشی از خدمات مورد نیاز محله در حوزه های فرهنگی-تفریحی و فضای سبز، افزایش کیفیت بصری محیط و ایجاد فضاهای شهری رویداد پذیر از نکات مثبت باغ‌راه حضرت فاطمه (س) است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از صحن امامزاده حسن (ع) برای دهه اول ماه محرم بازآفرینی و  آماده شده است، افزود: تا اربعین کل صحن امامزاده حسن تکمیل و جهت بهره‌برداری تحویل مردم منطقه ۱۷ خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در باغ راه حضرت فاطمه (س) ۵ پیمانکار در ۱۴جبهه کاری درحال فعالیت هستند.

با احداث تونل خط آهن تهران-تبریز، طی تفاهم نامه ای حق بهره برداری دائمی از اراضی همسطح و روباز تونل واقع در مناطق ۱۷و ۱۸ ، حدفاصل بزرگراه نواب صفوی و خیابان نورد به طول ۹ کیلومتر و عرض حدود ۳۴متر از سوی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی به شهرداری تهران واگذار شده است.

عکس : آژانس عکس تهران – شایان محرابی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.