کد خبر : 4149
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

نشست تخصصی “زنان و مشارکت اجتماعی” در فرهنگستان علوم برگزار می گردد

نشست تخصصی “زنان و مشارکت اجتماعی” در فرهنگستان علوم برگزار می گردد

نشست تخصصی “زنان و مشارکت اجتماعی” با موضوع فرصت ها و چالش ها در چشم انداز برنامه هفتم توسعه دوشنبه 19 تیرماه در فرهنگستان علوم برگزار می گردد. به گزارش بازآفرینی به نقل از فرهنگستان علوم با توجه به اهمیت و ضرورت بررسی چالش‏های اصلی و مسایل اجتماعی کشور،اتاق فکر مسائل اجتماعی فرهنگستان علوم، نشست

نشست تخصصی “زنان و مشارکت اجتماعی” با موضوع فرصت ها و چالش ها در چشم انداز برنامه هفتم توسعه دوشنبه 19 تیرماه در فرهنگستان علوم برگزار می گردد.

به گزارش بازآفرینی به نقل از فرهنگستان علوم با توجه به اهمیت و ضرورت بررسی چالش‏های اصلی و مسایل اجتماعی کشور،اتاق فکر مسائل اجتماعی فرهنگستان علوم، نشست علمی خود را تحت عنوان نشست تخصصی “زنان و مشارکت اجتماعی” برگزار می ‏نماید. در این نشست : خانمها دکتر‏شیرین احمدنیا، دانشیار جامعه شناسی دانشگاه علامه طباطبایی؛ دکتر‏افسانه توسلی، دانشیار‏جامعه شناسی دانشگاه الزهرا و دکتر‏زهرا کریمی، دانشیار اقتصاد دانشگاه مازندران و همچنین آقای‏ دکتر حسین راغفر، استاد اقتصاد دانشگاه الزهرا سخنرانی خواهند نمود.

این نشست تخصصی ساعت 13 تا 15 دوشنبه 19تیر 1402 در سالن فارابی فرهنگستان علوم واقع در بزرگراه شهید حقانی ، خروجی فرهنگستان ها و کتابخانه ملی ، طبقه دوم برگزار خواهد گردید.

همچنین علاقمندان گرامی میتوانند به شکل مجازی  و از طریق اتاق مجازی Https://b2n.ir/n78846 دراین نشست تخصصی شرکت نمایند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.