کد خبر : 4916
تاریخ انتشار : شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۳۴

پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری منتشر کرد:

فراخوان طرح‌های مطالعات ملی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در سال 1403

فراخوان طرح‌های مطالعات ملی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در سال 1403
پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری به‌منظور پیشبرد بخشی از اولویت‌های پژوهشی و رفع نیازهای جامعه میراثی و گردشگری کشور و نیز با هدف جلب همکاری پژوهشگران، محققان، اساتید دانشگاهی و فعالان حوزه‌های تخصصی،‌ عناوین مطالعات ملی خود را در حوزه‌های بناها و بافت‌های تاریخی، زبان‌شناسی، مردم‌شناسی، گردشگری، میراث‌طبیعی و هنرهای سنتی اعلام کرد.

به گزارش بازآفرینی فراخوان مرحله اول طرح‌های مطالعات ملی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری در سال 1403  اعلام شد .

بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های نان و ستاد درخواست‌های خود را در این زمینه ثبت نمایند.

در این اطلاعیه آمده”پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری به‌منظور پیشبرد بخشی از اولویت‌های پژوهشی و رفع نیازهای جامعه میراثی و گردشگری کشور و نیز با هدف جلب همکاری پژوهشگران، محققان، اساتید دانشگاهی و فعالان حوزه‌های تخصصی،‌ عناوین مطالعات ملی خود را در حوزه‌های بناها و بافت‌های تاریخی، زبان‌شناسی، مردم‌شناسی، گردشگری، میراث‌طبیعی و هنرهای سنتی اعلام نموده است”

«بازسازی دیرینه محیط سایت ثبت جهانی میراث طبیعی لوت (مرحله اول)»،«گردشگری باستان‌شناسی»،« هوش مصنوعی: فرصت و تهدید در هنرهای ملی و بومی»،«پژوهشی بر موسیقی نواحی ایران»،«اطلس میراث معماری معاصر ایران (فاز اول: ایجاد نقشه‌ تعاملی مبتنی بر مرور سیستماتیک ادبیات پژوهشی)» طرح‌های ثبت شده در سامانه نان و«شناسایی و مستندسازی زبان‌های درخطر ایران، اولویت اول: مستندسازی زبان در خطر کروشی»، «اطلس پوشاک ایران در جزایر خلیج فارس»، «استراتژی مزیت رقابتی مکان‌یابی سایت‌های ارائه خدمات گردشگری با تأکید بر ظرفیت‌های زمین‌میراث (سواحل مکران)»، «مستندنگاری چهارتاقی‌ها و آتشکده‌های ساسانی در ايران (فاز دوم)» طرح‌های ثبت شده در سامانه ستاد هستند.

متقاضیان می‌توانند به سامانه‌های نان (نظام نیازها و ایده‌ها) به نشانی nan.ac و ستاد (سامانه تدارکات الکترونیک دولت) به نشانی www.setadiran.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند. فایل فراخوان به پیوست در لینک زیر در سایت پژوهشگاه می اث فرهنگی و گردشگری قابل دریافت است. https://tinyurl.com/3wnrk47d.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.