کد خبر : 4957
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل نقل شهرداری کرمان:

صفهای طولانی جایگاه های سوخت دارای کارت آزاد در روزهای پایانی هرماه مشکلات فراوانی برای شهروندان ایجاد کرده و باعث اختلال در ترافیک شهر می گردد.

صفهای طولانی جایگاه های سوخت دارای کارت آزاد در روزهای پایانی هرماه مشکلات فراوانی برای شهروندان ایجاد کرده و باعث اختلال در ترافیک شهر می گردد.
 وحید خلیفه در حاشیه جلسه کارگروه ترافیک شهرداری کرمان در جمع خبرنگاران گفت استان کرمان به لحاظ نزدیکی به مرزهای شرقی درگیر موضوع قاچاق سوخت و مشمول طرح کدینگ بوده و بواسطه این مسائل شهروندان کرمانی به ویژه در روزهای پایانی ماه که عموما سهمیه سوخت خودرو ها به اتمام می رسد به ناچار بایستی از سهمیه کارت سوخت جایگاه ها استفاده کنند و از آنجائیکه این سهمیه محدود و بعضا با یک کارت مشخص به خودرو ها ارایه می شود صفهای طولانی در ساعات پرترافیک پیرامون جایگاه ها شکل گرفته و علاوه بر ایجاد مشکلات جدی برای شهروندان ترافیک شهری را نیز دچار اختلال می نماید.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری کرمان اظهار داشت : معضل قاچاق سوخت جزو دغدغه های همیشگی دلسوزان نظام و کشور بوده و قطعا همه شهروندان و البته دستگاه های ذی ربط بایستی برای پیشگیری از این پدیده زیانبار برای اقتصاد ملی هرآنچه در توان دارند به کار گیرند و با دست اندرکاران مشارکت نمایند لیکن مکانیسم هایی که برای پیشگیری از قاچاق سوخت طراحی میشود نبایستی برای شهروندان ایجاد مشکل نمایند . جانشین معاون حمل و نقل شهرداری کرمان گفت به دستور شهردار محترم و معاون محترم حمل و نقل شهرداری کرمان و با دعوت از مدیران مرتبط موضوع را در جلسه کارگروه ترافیک طرح کردیم و راهکارهای مثبتی ارایه شد . خلیفه افزود : متاسفانه برخی جایگاه های سوخت در سطح شهر کرمان پیش از موضوع ساماندهی سوخت و طرح کدینگ هم به لحاظ دسترسی و موضوعات ترافیکی دچار مشکلاتی بودند و صفهای طولانی سوخت در روزهای اخیر با توجه به ایرادات ترافیکی وارد بر نوع چینش جایگاه ها در سطح شهر وضعیت نامناسبی را در برخی نقاط شهر ایجاد کرده است. چراکه در حال حاضر ساعت تخصیص سهمیه جایگاه ها دقیقا در ساعات اداری و شلوغ طول روز بوده و با آغاز سال تحصیلی جدید نیز این معضلات بیشتر خواهد شد. خلیفه گفت به عنوان متولی موضوع مدیریت حمل و نقل شهری و به نیابت از شهرداری کرمان پیگیر حل موضوع خواهیم بود و امیدواریم علاوه بر حل معضل پیش آمده برای شهروندان در قالب طرح ساماندهی توزیع سوخت بتوانیم با راهکارهای مرسوم ترافیکی نظیر اصلاح هندسی دسترسی جایگاه ها و امثالهم موصوعات ترافیکی مرتبط با جایگاه های سوخت سطح شهر کرمان را مرتفع نمایم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.