کد خبر : 4606
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز:

ساخت یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در سکونت گاه های غیررسمی پیرامون تبریز با مشارکت شهرداری

ساخت یکهزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در سکونت گاه های غیررسمی پیرامون تبریز با مشارکت شهرداری
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: عملیات اجرایی شهرک جوانان و ساخت یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان در این شهرک آغاز شد.

به گزارش بازآفرینی « سامان احمدزاده » روز شنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی احداث این واحدها در جمع خبرنگاران با بیان اینکه احداث این واحدها از تکالیف بودجه‌ای شهرداری تبریز در سال جاری است، افزود: فازهای مطالعاتی این پروژه و اخذ مجوزهای لازم از اداره کل راه و شهرسازی سخت و زمانبر بود که با اتمام این مراحل، عملیات خاکبرداری این پروژه شروع شد.

وی اظهار کرد: پروژه مسکونی شهرک جوانان در راستای سیاست‌های مدیریت شهری در حوزه مسکن ارزان و ایمن و ساماندهی بافت‌های پرخطر و حاشیه‌نشین شهر تبریز از سوی شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته اجرا می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: تلاش می شود با بهره‌مندی از توان تخصصی مجموعه شهرداری تبریز و شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان و مطابق زمان بندی انجام شده، در سریعترین زمان نسبت به تکمیل و تحویل این پروژه اقدام شود.

احمدزاده، با اشاره به ضرورت همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان در ارایه زیرساخت‌های شهری ادامه داد: اجرای پروژه ملی شهرک جوانان نیازمند همکاری و تعامل دستگاه‌های خدمات‌رسان در ارایه زیرساخت‌های شهری و تاسیسات آب، برق و گاز است.

وی یادآور شد: شهرداری تبریز در حوزه بازآفرینی شهری و ساماندهی بافت‌های ناکارآمد و حاشیه‌نشین شهر، چندین پروژه مهم تحت عنوان قرارگاه مسکن در نقاط مختلف شهر از جمله پروژه صدرای اندیشه، بازآفرینی اسدگلی و چندین پروژه ۱۰۰ واحدی دیگر اجرا می کند.

منبع : ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.