کد خبر : 4873
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳

شهردار منطقه ده تبریز:

بخش تملک فاز نخست طرح “نجات تبریز” بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بخش تملک فاز نخست طرح “نجات تبریز” بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
عضو شورای شهر تبریز و شهردار منطقه 10 این شهر در روزهای گذشته اخبار امیدوار کننده ای از پیشرفت بالای فیزیکی پروژه بازآفرینی شهری موسوم به نجات تبریز نقل نموده اند.

به گزارش بازآفرینی موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ تبریز روز دوشنبه ۲۸ خردادماه از پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصدی عملیات تملک فاز اول پروژه بازآفرینی شهری موسوم به نجات تبریز خبر داد و افزود: منطقه 10 شهرداری تبریز پیگیر اجرای پروژه های مسیر گشایی در بافت حاشیه نشین بوده و با اجرای طرح نجات تبریز ساکنان این محدوده، با خروج از بن بست ترددی و ترافیکی، از خدمات و امکانات به وجود آمده بهره مند خواهند شد.

پیش از وی نیز روح الله رشیدی،عضو کمیسیون عمران، حمل و نقل عمومی و ترافیک شورای این کلانشهر کشورمان از تغییر رویکرد شهرداری تبریز در سکونت گاه های غیررسمی پیرامون این شهر خبر داده و گفته بود پروژه نجات تبریز درسکونت گاه های شمالی این شهر پیشرفت خوبی دارد . این عضو شورای شهر تبریز از این مجموعه اقدامات در بافت حاشیه این شهر تحت عنوان “مداخلات توسعه ایی” نام برده و مدعی شده بود “شهرداری تبریز تا پیش از این فقط به ارائه خدمات در مناطق حاشیه ایی بسنده می‌کرد ، در حالی که امروز رویکرد مداخله توسعه‌ای در این مناطق را در پیش گرفته است .

پروژه ای که از آن تحت عنوان طرح “نجات تبریز” نام برده می شود طرحی ملی با ۱۸۰۰ متر طول و هزار میلیارد تومان اعتبار در مناطق حاشیه‌نشین شمال تبریز است که فاز اول آن به طول ۸۰۰ متر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.