کد خبر : 4426
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۵۸

در نشست بررسی مشکلات سرانه های آموزشی و مدارس بافت فرسوده شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت :

استفاده از ظرفیت های مصوبه مولد ساز ی برای تامین خدمات آموزشی در بافت های ناکارآمد

استفاده از ظرفیت های مصوبه مولد ساز ی برای تامین خدمات آموزشی در بافت های ناکارآمد
راهکارهای تأمین کسری سرانه های آموزشی در بافت های فرسوده مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش بازآفرینی، در جلسه بررسی مشکلات سرانه های آموزشی و مدارس بافت فرسوده شهر تهران که با حضور قیومی، معاون استاندارو فرماندار تهران، مهدی هدایت مدیر عامل سازمان نوسازی،کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و مدیران اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران در محل فرمانداری تهران برگزار شد، در خصوص تامین کسری سرانه های آموزشی در بافت فرسوده تصمیم گیری شد.

دراین جلسه قیومی فرماندار تهران در خصوص احصای مشکلات مدارس در بافت فرسوده  و کمبود عرصه های آموزشی و فقر فضای آموزشی و فرهنگی شهر تهران مواردی را مطرح نمودند و همچنین در خصوص چالش های تغییر کاربری فضاهای آموزشی بحث نمودند.

در ادامه کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: آموزش و پرورش شهر تهران پایین ترین میزان سرانه آموزشی در کشور را داراست. متوسط سرانه آموزش در شهر تهران 5/3 متر مربع است، درحالی که این میزان  در کشور 2/5 مربع می باشد.

وی افزود: یکی از مسائل و چالش های آموزش و پرورش، وجود احکام خلع ید و مشکلات اسنادی مدارس آموزش و پرورش و فرسودگی و نیاز به مرمت مدارس موسوم به کاشی آبی هاست.

در ادامه هدایت مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران در خصوص آمادگی شهرداری جهت همکاری با آموزش و پرورش برای ایجاد ارزش افزوده جهت تامین سرانه ها و بهسازی مدارس در بافت فرسوده اعلام آمادگی کرد.

درپایان مقرر شد کارگروه مشترکی برای بررسی مسائل و مشکلات مدارس و موضوع مولدسازی فضاهای آموزشی در بافت فرسوده با حضور نمایندگان دستگاه های حاضر تشکیل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.